TITLE

DESCRIPTION

Trening asertivnosti

Si želite…

• močneje verjeti vase, v svoje sposobnosti in znanja;
• biti to kar ste;
• naučiti bolj učinkovitega komuniciranja z drugimi;
• naučiti bolj konstruktivnega reševanja konfliktov;
• končati z različnimi oblikami nasilja in/ali neenakopravnostmi v odnosih;
• sprementi nasilno vedenje, ki ga opažate pri sebi in bi radi našli drugačne poti za razreševanje konfliktnih situacij;
• pridobiti izkušnjo sodelovanja v skupini, ki je strokovno vodena;
• povečati oziroma si pridobiti samozavest in samospoštovanje
• postaviti zase in za svoje pravice (npr. v trgovini zahtevati, da vam vrnejo drobiž?)
• podeliti svoje življenjske izkušnje v skupini,
• izražati svoja čustva in občutke in
• verjeti v lastno zmožnost odločanja?

trening-aserativnosti

Ste na zgornja vprašanja odgovorili z DA?

Od posameznika družba zahteva, da se uči odprto izražati svoje misli in občutke, tako prek mimike kot tudi verbalno, da svobodno uporablja zaimek »jaz«, da se, če je to upravičeno, postavi nasproti svojim nadrejenim, staršem, prijateljem, partnerju, da prevzame iniciativo v različnih socialnih situacijah itd. Na treningu pričakujemo, da bo udeleženec na ta način pridobil gotovost in spretnost v različnih socialnih situacijah, v katerih je bil do sedaj zadržan, pasiven, agresiven ali izgubljen.

KAJ JE TRENING ASERTIVNOSTI?
Trening asertivnosti se uporablja predvsem za uravnavanje medosebnih odnosov, je trening komunikacije. Asertivnost vključuje bolj ali manj agresivno vedenje. Takšno vedenje pa zmanjšuje strah, tesnobo. Najbolj uspešen je pri tistih, ki v socialnih situacijah dajo prednost drugim, se na znajo postaviti zase, ne znajo reči ne (ne znajo postaviti meje), v resnici pa so jezni v sebi.
Namenjen je vsem tako v poznih srednjih letih pa vse do najstnikov in najstnic.

Mi izvajamo trening asertivnosti, ki je namenjen pridobivanju novih spretnosti in veščin na področju večjega zaupanja vase in v svoje sposobnosti, učenju izražanja čustev, boljše komunikacije z drugimi, pridobivanju samozavesti in še mnogo drugega. Naš trening je prilagojen vsaki skupini, a sledimo osnovnim smernicam in teoretičnim postavkam.

______________________________________________________________________________

Celoten trening ali celodnevni/vikend seminar treninga asertivnosti lahko izvedemo tudi pri vas, v »vaši organizaciji« npr. kot obšolske dejavnosti v šoli ali dodatno strokovno izpopolnjevanje za šolske, socialne ali zdravstvene in tudi druge delavce ter vodilne kadre.
_______________________________________________________________________________

Mnenja udeležencev treninga:
 

Kateri del treninga se vam je zdel najbolj zanimiv in uporaben?

Najbolj uporaben del treninga se mi je zdelo prepoznavanje asertivnega vedenja v vsakdanjem življenju. Tudi temi pravic in komplimentov sta bili navdihujoči in vzpodbudni. (Liza, 42 let)

Na treningu sem se naučila ogromno koristnega. Bolje znam komunicirati z drugimi, manj se obremenjujem z mnenji drugih in se bolje poznam. (Živa, 37 let)

Na treningu sem se naučil dati iskren feedback in da imam smisel za humor. (Žiga, 27 let)

Največ sem se naučil preko iger vlog z življenskimi primeri pa tudi o čustvih, ki so moja šibka točka. (Anže, 25 let)

Na treningu sem se preko travnika počutja naučil razpoznavati svoja čustvena stanja in jih poimenovati. Všeč so mi bile tudi igre vlog, ker sem si zamislil sebe v neki konkretni situaciji in dobil povratno informacijo. (Luka, 24 let)

Na treningu sem spoznala, da sem sposobna situaciji ustrezno odreagirati, se postaviti zase in se negovati. ( Tina, 22 let)

Celotna izkušnja je bila zame zelo pozitivna. Od treninga sem zelo veliko odnesla. Pohvalila bi predvsem del treninga, ki smo ga namenili čustvom, ker so pomemben del našega življenja, vendar se o njih ne pogovarjamo. Po treningu tudi boljše opazujem sebe in druge. Ne zavedam pa se še vseh rezultatov npr. kako sem prej dajala kritiko in kako jo sedaj in podobno. (Ana 26 let)

Najbolj uporabna je bila vaja samopredstavitve. (Lea, 27 let)

Na treningu sem se naučil biti tiho. (Pavel, 63 let)

Pripombe k stilu vodenja skupine …

Darja vodi zelo dobro. Strokovno, a vseeno razumljivo. Zna skrbeti za dobro vzdušje in se prilagoditi tempu skupine in skupini nasploh. (Ursa, 31 let)

Vodja je krasna. Ravno prava. Bravo Darja. (Irena, 53 let)

Profesionalna. (Pavel, 63 let)

Kaj vam pomeni asertivnost po koncu treninga?

Asertivnost je bistvo dobrega sobivanja, razumevanja … Na treningu je bilo bilo super spoznavati in utrjevati čisto vsakdanje veščine dobrega komuniciranja. Hvala Darja, hvala soudeležencem. Komplimenti za seminar. (Tinka, 55 let)

O asertivnosti prej nisem nič vedela, tako da je bilo na trening zame vse zelo koristno. Asertivnost je orodje, s katerim bom uspešneje vstopala v komunikacijo in bo postala del mene. (Sabina, 30 let)

Konec treniga pomeni še veliko dela, je šele začetek dela na sebi. Naučil sem se samorefleksije, kako se manj sekirati in kako zasledovati harmonijo. (Boštjan, 30 let)

Facebook stran

Hitri kontakt